About Us / ကျွန်ုပ်တို့အကြောင်း / uab ၏မဟာဗျူဟာ

Our Strategic Priorities

ကျွန်ုပ်တို့၏ ရည်ရွယ်ချက်နှင့် မျှော်မှန်းချက်များအရ uab ၏ အဓိကမဟာဗျူဟာများမှာ အောက်ပါအတိုင်း ဖြစ်သည်။

၁။ စွမ်းဆောင်ရည် ကောင်းမွန်မှု
      • “Rebrand, Refresh & Revenue Growth” ဆောင်ပုဒ်ကို ဆက်လက်၍ အာရုံစိုက်ကာလုပ်ဆောင်ခြင်း
      • အဓိက ဘဏ္ဍာရေးညွှန်းကိန်းများကို ပိုမိုတိုးတက်အောင် စွမ်းဆောင်ခြင်း
      • ငွေသားစီးဆင်းမှု၊ ပိုင်ဆိုင်မှုများ၊ အရင်းအနှီးနှင့် ဆုံးရှုံးနိုင်ခြေများကို အကျိုးအကြာင်းဆီလျော်စွာစီမံခန့်ခွဲခြင်း
      • လက်ကျန်‌ငွေစာရင်းရှင်းတမ်းများ၏ အရည်အသွေးများကို ကောင်းမွန်အောင် ဆောင်ရွက်ခြင်း နှင့်
      • Customer များ၏ လူနေမှုပုံစံအဆင့်အတန်း နှင့်မျှော်မှန်းချက်များဖြင့် ကိုက်ညီသော ဘဏ္ဍာရေးဆိုင်ရာဖြေရှင်းချက်များ ပေးဆောင်ခြင်း
၂။ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများနှင့် customerများအတွက် Digital Banking ဝန်ဆောင်မှု
      • စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများနှင့် customer များအတွက် ရိုးရှင်းလွယ်ကူမြန်ဆန်သော ဘဏ်လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုများကို အမျိုးမျိုးသော Touchpoint များနှင့် Digital platform များမှရရှိနိုင်ခြင်း
      • Customerများ၏ အတွေ့အကြုံကိုမြှင့်တင်ရန်နှင့် ကုန်ထုတ်စွမ်းအားတိုးမြှင့်နိုင်ရန်အတွက် လက်လီရောင်းဝယ်ရေးဌာနများနှင့် ထုတ်လုပ်ရေးစင်တာများတွင် လုပ်ငန်းစဉ်များချောမွေ့စေခြင်း
      • လုံခြုံရေးအား စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်းဖြင့် လုံခြုံစိတ်ချရသော ဘဏ်လုပ်ငန်းအဖြစ် ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းထားရန် Risk system အားမြှင့်တင်ခြင်း နှင့်
      • Customer ၏အတွေ့အကြုံတိုးတက်စေရန်နှင့် ပိုမိုဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်သောထုတ်ကုန်များ ထုတ်လုပ်နိုင်ရန် အချက်အလက်များကိုအသုံးပြုခြင်း
၃။ အနာဂတ်လုပ်သားအင်အားတည်ဆောက်မှု
      • အဖွဲ့အစည်း၏ရည်မှန်းချက်ပန်းတိုင်များကိုပြည့်မီရန်နှင့် စီးပွားရေးတွင်အပြိုင်အဆိုင်ရှိနေစေရန်အတွက် မြင့်မားသောစွမ်းဆောင်ရည်နှင့် တာဝန်ယူမှုရှိစေရန် သင်ကြားပေးခြင်း
      • ကျွန်ုပ်တို့၏အလုပ်ခွင်သည်စွမ်းဆောင်ရည်ကိုအထောက်အကူပြုစေပြီး အလုပ်လုပ်ကိုင်ရာတွင် လိုက်လျောညီထွေမှုရှိစေရန် ပြုလုပ်ထားခြင်း
      • ပြင်ပနှင့်ပြည်တွင်းဆွေးနွေးပွဲများ၊ အလုပ်ရုံဆွေးနွေးပွဲများ၊ သင်တန်းများနှင့် sharing session များအပါအ၀င် လေ့ကျင့်ရေးနှင့်လေ့လာရေးကဏ္ဍ များတွင်ရင်းနှီးမြှုပ်နှံခြင်း
      • အပြောင်းအလဲကို ဦးဆောင်ရန် မှန်ကန်သော ခံယူချက်နှင့် စိတ်အားထက်သန်မှုရှိသော စွန့်ဦးတီထွင်စိတ်ရှိသူများကို ဆွဲဆောင်ထိန်းသိမ်းခြင်း နှင့်
      • စွမ်းဆောင်ရည်မြင့်မားမှုကို မြှင့်တင်ခြင်း
၄။ အကျိုးသက်ရောက်မှုများသော ကဏ္ဍများအား အာရုံစိုက်ကာ ရေရှည်တည်တံ့သောအနာဂတ်ကို တည်ဆောက်မှု
      • ဘဏ္ဍာရေးကဏ္ဍ
      • လက်လီနှင့် အသေးစား၊ အလတ်စားလုပ်ငန်းများဖြင့် အလုပ်အကိုင်ဖန်တီပေးခြင်းနှင့် စီးပွားရေးဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်စေခြင်း
      • ၀န်ထမ်းများဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေးနှင့်လေ့ကျင့်သင်ကြားရေး
      • Customer များစိတ်ကျေနပ်မှုရရှိစေခြင်း
၅။ ကောင်းမွန်သောအုပ်ချုပ်မှု၏တန်ဖိုးများနှင့်အခြေခံမူများကိုလက်ခံမှု
      • ပွင့်သစ်စစံချိန်စံညွှန်းနှင့်အညီ ကော်ပိုရေးရှင်းအုပ်ချုပ်မှုအစီရင်ခံခြင်း
      • အာဆီယံကော်ပိုရေးရှင်း အုပ်ချုပ်မှုဆိုင်ရာအချက်ပြ ကဒ်ပြားပေါ်တွင်ကွာဟချက်ကိုပေါင်းကူးပေးလိုက်ခြင်း

ကျွန်ုပ်တို့၏ မဟာဗျူဟာများနှင့် ၎င်းတို့၏ နှစ်အလိုက် အကျိုးသက်ရောက်မှုများကို ဘဏ္ဍာရေးဆိုင်ရာဖော်ပြချက်များနှင့် နောက်ဆုံးထွက်ထားသော နှစ်ပတ်လည်အစီရင်ခံစာတို့တွင် အသေးစိတ်ဖတ်ရှုနိုင်ပါသည်။

အရင်းအနှီးနှင့် ပိုင်ဆိုင်မှုအပေါ် အကျိုးအမြတ်များ ပိုမိုဖြစ်ထွန်းလာမှုကို uab website နှင့် နောက်ဆုံးထွက်ထားသော နှစ်ပတ်လည်အစီရင်ခံစာတို့ရှိ ၅နှစ်တာ ဘဏ္ဍာရေးဆိုင်ရာလုပ်ဆောင်ချက်များတွင် ဖတ်ရှုနိုင်ပါသည်။

ထို့အပြင် မဟာဗျူဟာကို အကောင်ထည်ဖော်ရာတွင် တွေ့ကြုံနိုင်သော အခက်အခဲများနှင့် စိန်ခေါ်မှုများ၊ business model မှ ဖြစ်ပေါ်နိုင်သော အလားအလာများကို နှစ်စဉ် ဥက္ကဌ၏ အမှာစကားနှင့် နောက်ဆုံးထွက်ထားသော နှစ်ပတ်လည်အစီရင်ခံစာရှိ ဆုံးရှုံးနိုင်ခြေဆိုင်ရာ စီမံခန့်ခွဲမှု အစီရင်ခံစာ တို့တွင် ဖတ်ရှုနိုင်ပါသည်။

ကျွန်ုပ်တို့၏ မျှော်မှန်းချက်

1. Near term: managing the present (2022)
      • Delivering excellent customer service.
      • Accelerating digitisation and launching innovative products.
      • Supply chain financing to address the cash flow problems of SME businesses.
      • Cost optimisation to improve our returns to shareholders and increasing group ROE to >20%.
      • Increased focus on transparency by issuing Annual Reports and Sustainability Reports.
2. Mid-term: becoming future ready (2023-2025)
      • ကျွန်ုပ်တို့၏ ဗဟိုပြုဗျူဟာအဖြစ် client များအားထားရှိခြင်း။
      • Digital Channels များကို အသုံးပြု၍ customer များကို ပိုမိုကောင်းမွန်သော ဝန်ဆောင်မှုများပေးဆောင်နိုင်ရန်နှင့် customer အသစ်များတိုးပွားအောင်ဆောင်ရွက်ခြင်း။
      • ဝန်ထမ်းများကို အရည်အချင်းများတိုးတက်စေရန် အစဉ်အမြဲသင်တန်းပို့ချပြီး cost optimisation ကို ပိုမိုအလေးထားဆောင်ရွက်ခြင်း။
      • Improving our Cost to Income Ratio to <45% through reduced use of brick and mortar to service our clients and overhead cost optimisation
      • Integration of services provisioned by our subsidiary to provide wide range of solutions to our customers
      • Integrating ESG concerns in our lending activities
3. Long term: leading the change (2025 onwards)
      • Corporate၊ အသေးစားနှင့်အလတ်စားစီးပွားရေးလုပ်ငန်းများဖြစ်သော SME Businessesများနှင့် Consumer business များမှာ ကဏ္ဍအလိုက်ညီတူညီမျှလုပ်ငန်းဆောင်တာများဆောင်ရွက်ကာ လုပ်ငန်းတွင်း balanced portfolio တစ်ခုအဖြစ် ဖန်တီးခြင်း။
      • သုံးစွဲသူ ၅ သန်းအထိရောက်ရှိအောင် စွမ်းဆောင်ပေးနိုင်သော အဆင့်မြင့် digital ပိုင်းဆိုင်ရာ offerings များ၊ တူညီသောဝန်ဆောင်မှုများ ရရှိနေသော ဘဏ်ခွဲများ၊ agents များ
      • မြန်မာနိုင်ငံ၏ ယုံကြည်အားထားရသော brand တစ်ခုအနေဖြင့် client များ၏ စိတ်ကျေနပ်အားရခြင်း၊ ပွင့်လင်းမြင်သာမှု၊ ရေရှည်တည်တံ့ခိုင်မြဲမှု၊ digital platforms များမှတဆင့် ဆန်းသစ်တီထွင်မှုများကို အဓိကထားခြင်း။
      • uab bank နှင့် အစုရှယ်ယာဝင်များကြား ဆက်စပ်မှုကိုသေချာစေရန်အတွက် solutions များနှင့် အတူ အခွင့်အလမ်းများကိုပါ ဖန်တီးပေးခြင်း။

ရေရှည်တည်တံခိုင်မြဲမှုကို ဖော်ဆောင်နိုင့်မည့် နည်းလမ်းများ

We understand that sustainability is critical and we have begun the process of aligning our business and sustainability goals. To achieve this, we have engaged with various stakeholders to focus on relevant material issues. A number of targets have been set towards this goal.

In order to maintain a longer-term responsible approach in all that the Bank does, we have adopted following goals:

    1. တာဝန်ယူမှု တာဝန်ခံမှုရှိသောဘဏ်လုပ်ငန်း
    2. တာဝန်ယူမှု တာဝန်ခံမှုရှိသော ဘဏ္ဍာရေး
    3. တာဝန်ယူမှု တာဝန်ခံမှုရှိသော Corporate Citizenship

You will find a discussion of this in the Sustainability Statements and Reports of the Bank and in the Sustainability section of this website.