COVID-19 နှင့် ပတ်သက်၍ ကျွန်တော်တို့ လူမှုအဖွဲ့အစည်းသို့ အသိပေးကြေညာချက်များ

Date 5th-January-2021
Total Infected Staff 40
Recovered from Infection 30
Under Quarantine 10
Branch Closure -

** The rest of uab bank branches are open as usual.

ကျွန်တော်တို့၏ နောက်ဆုံးရ COVID-19 သတင်းများကို ဖတ်ရှုလိုပါက၊

  • ၂၀၂၀၊ စက်တင်ဘာ (၂၂) ရက် - ဘဏ်ခွဲခေတ္တ ယာယီ ပိတ်ထားခြင်း
  • ၂၀၂၀၊ စက်တင်ဘာ (၁၆) ရက် - ဘဏ်ခွဲခေတ္တ ယာယီ ပိတ်ထားခြင်း
  • ၂၀၂၀၊ စက်တင်ဘာ (၁၃) ရက် - COVID-19 အတည်ပြု ဝန်ထမ်းသတင်း
  • ၂၀၂၀၊ စက်တင်ဘာ (၁၁) ရက် - COVID-19 အတည်ပြု ဝန်ထမ်းသတင်း

Stand Strong. Stay Safe.

#အတူတကွ ရင်ဆိုင်ကျော်ဖြတ်ကြပါစို့

COVID-19 ကပ်ရောဂါကြီးကြောင့် မြန်မာပြည်မှာသာမက ကမ္ဘာနဲ့တစ်ဝှမ်းရှိ နေ့စဥ်ဘဝများစွာနှင့် သမုဒ္ဒရာ ဝမ်းတစ်ထွှာအတွက် ရုံးကန်နေရသော လူတိုင်းအတွက် ရိုက်ခက်မှုများစွာ ကြုံတွေ့နေရပါသည်။ ကပ်ရောဂါ ကူးစက်မှုများစတင်ခဲ့သည် အချိန် မတ်လ ၂၀၂၀ မှစ၍ uab bank သည် Business Continuity Plan (BCP) နှင့် Crisis Control Unit (CCU)များကို စတင် အကောင်အထည်ဖော်ခဲ့ပါသည်။ ယခု ဒုတိယလှိုင်းမှာလည်း CCU ကို ဆက်လက်လုပ်ဆောင်သွားမည်ဖြစ်ပြီး အခြေအနေကို အနီးကပ်လေ့လာစောင့်ကြည့် သွားမှာဖြစ်ပါတယ်။ ကျန်းမာရေးနှင့် လုံခြုံရေးဆိုင်ရာ ကိစ္စရပ်များကိုလည်း ‌သေချာ ဂရုစိုက်သွားမည် ဖြစ်ပါသည်။

ကျွန်တော်တို့ ဘဏ်မှ အများပြည်သူများအတွက် မရှိမဖြစ်လိုအပ်သော ၀န်ဆောင်မှုများ ဆက်လက်ပေးဆောင်သွားမည် ဖြစ်ပါသည်။ ဒုတိယလှိုင်းအတွင်း ၀န်ဆောင်မှုများ ဆက်လက်ပေးဆောင်နိုင်ရန်နှင့် တွေ့ဆုံမှုများလျှော့ချနိုင်ရန်အတွက် တာဝန်ထမ်းဆောင်နေသော ဝန်ထမ်းများကိုလည်း အလှည့်ကျ နေအိမ်မှ အလုပ်လုပ်စေရန် ချမှတ်ထားပါသည်။

uab bank ၏ ဘဏ်ခွဲများ၌လည်း လိုအပ်သည့် ကြိုတင်ကာကွယ်ရေးအစီအမံများကို ဆောင်ရွက်ရန် ညွှန်ကြားချမှတ် ထားပြီး၊ ၎င်းတို့မှာ-

    • လက်အိတ်၊ face mask နှင့် လက်သန့်စင်ဆေးရည်များ ထားရှိပေးထားခြင်း
    • ဘဏ်သို့လာ‌ ရောက်သော customer များနှင့်ဝန်ထမ်းများ အနေဖြင့် mask မတပ်မနေရစနစ်ကျင့်သုံးစေခြင်း
    • Social distancing ကိုတိတိကျကျလိုက်နာ၍ ဝန်ဆောင်မှုပေးစေခြင်း
    • ဘဏ်သို့လာရောက်သူ customer များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုပေးသူဝန်ထမ်းများအား နာမည်စာရင်းပြုလုပ်မှတ်သားခြင်း

Customer များ လိုအပ်ချက်များ ဖြည့်စီးပေနိုင်ရန်နှင့် ဝန်ထမ်းများ လုပ်ငန်းခွင်အပြောင်းအလဲတွင် လုပ်ထုံးအသစ်များ လကခံကျင်းသုံးရာတွင် အဆင်ပြေနိုင်ရန် တို့အတွက် ရုံးချုပ်မှ ဦးဆောင်၍ နေ့စဉ် လုပ်ငန်း ဆောင်တာများ အဆင်ပြေစေရန် နည်းပညာများကို ပိုမို အသုံးချနိုင်ရန် ကြိုးစားလျှက်ရှိပါသည်။

Connect. Create. Change. ဆိုသည့် ကျွန်တော်တို့ ဆောင်ပုဒ်အတိုင်း လိုက်နာကျင့်သုံးနိုင်ရန် ကြိုးစားသွားပါမည်။

Go Digital.

Customer များအဆင်ပြေလွယ်ကူစေရန် နှင့် ထိတွေ့ဆုံမှုများ လျှော့ချနိုင်ရန်အတွက် uab ၏ digital ဝန်ဆောင်မှုများအား အသုံးပြုရန် တိုက်တွန်း နှိုးဆော်လိုက်ပါတယ်။

We Care.

၀န်ထမ်းများ၊ customerများနှင့် ဧည့်သည်များ၏ ကျန်းမာရေးနှင့် လုံခြုံမှုသည် အဓိကဦးစားပေးဖြစ်ပါသည်။ uab bank စီမံခန့်ခွဲမှု အဖွဲ့သည် MOHS မှ COVID-19 ကာကွယ် တားဆီးရေးနှင့် ပတ်သက်သည့် ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ အကြံပေးချက်များနှင့် လမ်းညွှန် ချက်များကို တင်းကြပ်စွာလိုက်နာနေပြီး ကျွန်ုပ်တို့၏ ဘဏ်ခွဲများ၊ ဘဏ်လုပ်ငန်း လည်ပတ်မှုများနှင့် ပတ်သက် ၍လည်း မြန်မာနိုင်ငံတော် ဗဟိုဘဏ်၏ လမ်းညွှန်ချက်များ၊ ညွှန်ကြားချက်များကို တင်းကြပ်စွာ လိုက်နာလျှက်ရှိပါသည်။

Stay Connected.

နောက်ဆုံးရသတင်းများကို uab bank website ပေါ်တွင် အချိန်နှင့်တပြေးညီ တင်ပြပေသွားပါမည်။ ကျွန်တော်တို့၏ ATM များနှင့် mobile banking ဝန်ဆောင်မှုများအားလုံးကို ၂၄ နာရီပတ်လုံး အဆင်သင့် ဝန်ဆောင်မှုပေးလျက်ရှိပါသည်။ စုံစမ်းမေးမြန်းလိုပါက Call Center သို့ Facebook messenger မှ ၄င်း ဖုန်း +95 1 355 1336 ~ 39 သို့ ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။ [email protected] သို့လည်း mail ပို့၍ စုံစမ်းနိုင်ပါသည်။

#LeadingChange #HumanisingBanking #TogetherWeThrive

အတူတကွ ရင်ဆိုင်ကျော်ဖြတ်ကြပါစို့

Leading Change, Humanising Banking